Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apa feleszmél

Über

Über

I/7

2015. május 26. - ÜBERNICK

Halló apa, Napsi vagyok!

Mmmmf.

Apa, hallasz? Hál-ló!

Persze, itt vagyok.

Valami baj van?

Nem, nem. Izé, csak hajnalig dolgoztam és elaludtam.

De már két óra van!

Igen, igen, ledőltem ebéd után egy kicsit.

Képzeld! Papával eljöttünk lag, és azt mondták, hogy őstehetség vokvok.

Szuper.

Ha hamegyek, majd kapok vatvat? Annyira, de annyira szetném.

Fffff. Persze.

Igen? Tényleg? Lesz saját lovam? Te vagy a legjobb világ apukája!

Jaj, Napsi, várj, nem, nem úgy értettem. Úgy értettem, hogy, hogy, hogy eljárhatsz majd lovagolni.

Aaaa, de az előbb azt mondtad!

Félreértettél.

De miért nem? Itt azt mondták, hogy van olyan, hogy bértartás!

Napsi, ne már. Tudod, te mennyibe kerül egy ló?

Nem.

Na, ugye. Nem tudod. Plusz a takarmány, meg az ilyenek.

Jó, de..

Sajnálom, de nem engedhetjük meg magunkat.

Ááááááá.

Kislányom, megértem, hogy csalódott vagy, de én a számtól vonom meg a falatot, hogy neked jobb legyen. Majd eljársz lovagolni. Van az iskolában is ilyen lehetőség. A barátnőiddel.

Rendben.

Inkább azt mondd meg, hogy vagy?

Jól.

Ugye rendesen mosod a fogad?

Igen.

És rendesen eszel, nem csak fagylaltozol?

Jaj már apa, persze, hogy igen.

Hát, jó, akkor, akkor vigyázz magadra. Puszi papáéknak, meg a kobakodra.

Puszi.

Nagyon hiányzol, ám!

A bejegyzés trackback címe:

https://apukalipszis.blog.hu/api/trackback/id/tr417461132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása