Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apa feleszmél

Über

Über

I/15

2015. június 05. - ÜBERNICK

Halló! Halló! Apa hallasz?

Szia, drágaságom, persze, hogy hallak! Jó reggelt! Mi újság?

Semmi különös, csak felhívtalak. Hogy vagy?

Remekül! Minden rendben! És te?

Jól, köszönöm! Már alig várom, hogy otthon legyek!

Igen, én is nagyon várom már!

Mehetek majd vonattal haza?

Tessék?

Hogy vonattal! Mehetek vonattal haza?

Papa mit szól az ötlethez?

Rád bízta!

Gondoltam.

Szóval?

Nem is tudom. Szerinted?

Légyszi!

Papa milyen arcot vágott, amikor kérdezted tőle?

Nem tudom, miért?

Csak érdekel. Grimaszolt?

Nem, nem igazán.

Nem igazán grimaszolt? Szóval grimaszolt? Hunyorgott? Csücsörített?

Jaj, apa, olyan vagy! Nem, egyik sem.

Egy picit sem?

Nem. Mondtam, hogy nem. Inkább nagyra nyitotta a szemeit.

Értem. Akkor jöhetsz busszal.

Mivel?

Gyere nyugodtan busszal, és majd kimegyek eléd.

Vonattal.

Akkor vonattal. Kimegyek majd eléd.

Jaj, de izgi!

Az.

Köszönöm!

Szívesen drágasom! Vigyázzatok magatokra!

Puszi!

Puszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://apukalipszis.blog.hu/api/trackback/id/tr587461220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása