Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apa feleszmél

Über

Über

II/4

2015. június 25. - ÜBERNICK

Eltettem a kötelet a széldzsekim zsebébe. Túl hosszú volt, ezért kettévágtam. Mielőtt elindultam volna, elszívtam egy trombitát az erkélyen, és leöblítettem egy dupla vodkával. Egy könnyű Ralph Lauren pikét, és a Lacoste cipőmet vettem fel. A dzsekim Helly Hansen, a farmerom Benetton volt.

Az égig értem, és a felhők súrolták haragos arcomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://apukalipszis.blog.hu/api/trackback/id/tr357461312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása